Witajcie w roku 2012 :)
Dziś przygotowałam dla Was coś wyjątkowego - ranking najgorszych, najobleśniejszych, najbrzydszych reklam roku 2011. Ku naszemu śmiechu, zażenowaniu, zniesmaczeniu - jak za chwilę sami się przekonacie, reklamy te prezentują poziom niski jak Rów Mariański.
miejsce 10 - hasło reklamowe szambiarki
Dziesiąte miejsce otrzymał właściciel firmy wywożącej nieczystości na terenie powiatu kraśnickiego. Slogan "Sraj śmiało, ja wywiozę!" przysporzył mu dużą popularność i podobno wielu nowych klientów. Z pewnością jest chwytliwy, u mnie wzbudza przede wszystkim śmiech, jednak wiele osób może uznać je za wulgarne. Mimo wszystko brawo za oryginalność i powiew hmm... świeżości w reklamie branży wywozu nieczystości :)
miejsce 9 - spot reklamowy Goodbye Appetite
Uuuu, mocno zapachniało tandetą. Spot Goodbye
Appetite to zdecydowanie najmniej przekonujący spot spośród wszystkich reklam suplementów diety. Po świątecznym objadaniu zazwyczaj obiecujemy sobie odchudzanie - może skusi Was Goodbye Appetite? :)
miejsce 8 - reklama firmy ActivLab
Zaczyna się. Oczywiście niektórzy twórcy reklam niezrażeni tym, że rynek reklamowy się rozwija, wciąż uważają, że znacznie bardziej od oryginalnego pomysłu w reklamie sprawdzi się seks. W tym roku, a jakże, mieliśmy zasyp reklamowych cycków, tyłków, tulących się pań, skąpej bielizny i tak dalej i tak dalej... ActivLab, firma zajmująca sie odżywkami i suplementami diety, postanowiła pójść po linii najmniejszego oporu...
miejsce 7 - reklama podpasek Always
Uwaga! Super inteligentny tekst piosenki może chodzić po głowie przez cały dzień. Najfajniej się ją ogląda podczas wcinania śniadania...
miejsce 6 - billboard reklamujący wycieczkę do Norwegii
Szóste miejsce należy się grzeszącym wyjątkowo dziwacznym poczuciem humoru twórcom tego oto billboardu.
miejsce 5 - reklama Philips
Dowód na to, że reklamy z gołymi facetami potrafią być tak samo obleśne, jak reklamy z gołymi babkami.
miejsce 4 - reklama wkładek higienicznych Bella
Ja wiem, że twórcy reklam artykułów higienicznych nie mają łatwo. Wciągający scenariusz, dialogi, kilka planów filmowych... myślę, że reklamujac wkładki trzeba się jednak kierować zasadą "im prościej, tym lepiej" :)
miejsce 3 - billboard drukarni we Wrocławiu
Czas na niechlubne podium! Jeśli coś jecie, to lepiej to odłóżcie. Te reklamy są naprawdę obleśne. Jak, pytam JAK FIRMA REKLAMOWA może w taki sposób REKLAMOWAĆ SAMĄ SIEBIE?
Ich strona internetowa na szczęście prezentuje się już bardziej profesjonalnie...
miejsce 2 - spot reklamujący stoły bilardowe Radley
Aż do ostatnich scen nie jest pewne, czy to reklama, czy film porno. Pewne jest, że jako porno wypada lepiej niż jako reklama.
miejsce 1 - reklama klubu w Krakowie
Mamy nareszcie miejsce pierwsze! Okrzyknięta najgorszą reklamą w plebiscycie Chamlet, nie mogło jej zabraknąć również u nas. Reklamę wymyślił mężczyzna zajmujący się promocją klubu, Dawid Nadrowski. Plakat wykonał jego znajomy grafik. Pomysłodawca o swoim "dziele" wypowiada się:
- Ta reklama miała być głośna i chamska. Zrobiliśmy to specjalnie i osiągnęliśmy sukces. Nie widzę w niej nic złego.






reklama philipsa jak dla mnie wlasnie jest dobra. przyciaga uwage, zapada w pamiec, a ze mozna ja interpretowac dwuznacznie dziala tylko na jej korzysc.
OdpowiedzUsuńReklamy przedstawione powyżej są mocno kontrowersyjne, mocno dwuznaczne, czyli zwracają uwagę - ale ostatnia jest po prostu obrzydliwa.
OdpowiedzUsuńnie ważne jak mówią ważne ze mówią? dla mnie najgorsza była reklama na 2 miejscu .... totalna porażka , ja jako potencjalna klientka czuła bym się urażona ,niestety reklam tego typu jest zatrważająco dużo.
OdpowiedzUsuńBardzo nie lubię również sloganu którym promuje się Media Markt
A czy bilbord z wakacjami w Norwegii jest na 100% z tego roku? bo jak dla mnie to poszli po bandzie i należy im się super hiper mega pierwsze miejsce!
No tak... nasze polskie reklamy podpasek i wkładek higienicznych są wyjątkowo kretyńskie... Szkoda, że kreują też obraz kobiet - kretynek. Przynajmniej czasami mam takie wrażenie
OdpowiedzUsuńӀ hаvе bеen browsing onlіne mοre than 3 hours
OdpowiedzUsuńtoday, yеt Ι nevеr found аny intеresting aгtiсlе lіkе
youгs. It is pretty ωοrth enοugh foг mе.
In mу vіew, if all web owneгs anԁ blοggers
made gooԁ сontent аs уou dіԁ, thе
intеrnet wіll be much more useful than еver befoгe.
Also visit my ѕitе cash advance
Powiedzcie mi, proszę, w jaki sposób zachęcać wszystkie osoby do tego, aby skorzystały z naszej strony? Też nie jest to takie łatwe, jak mogłoby się wydawać. Jednak myślę, że mogę polecić https://push-ad.com/pl/dla-wydawcow/ czyli narzędzie, które służy do wysylania powiadomień z naszej strony.
OdpowiedzUsuńCo sądzicie o reklamie wideo na facebooku? Z tego co wiem jest to coraz bardziej popularna forma reklamy. Na https://inspiracjemarketingowe.pl/reklama-wideo-na-facebooku-kilka-praktycznych-porad/ znalazłam artykuł na ten temat!
OdpowiedzUsuńNo tak - nie każdy wie jak prowadzić reklamę itd. Dlatego warto czytać opinie na temat danych agencji i warto wybrać tą najlepszą. Warto też samemu czytać informacje, typu https://funkymedia.pl/marketing/seo/wplyw-struktury-html-strony-na-pozycjonowanie-seo-nowe-informacje - gdzie możecie dowiedzieć się co ma na pozycjonowanie itd.
OdpowiedzUsuńCo myślicie o reklamie w formie gadżetów reklamowych? To nie tylko praktyczny prezent, ale też skuteczny sposób na utrwalenie marki w świadomości klientów. Kubki, długopisy czy torby z logo potrafią działać dłużej niż niejedna kampania online. Czy Waszym zdaniem gadżety nadal przyciągają uwagę odbiorców? Na https://bluecollection.gifts/pl/blog/all/najlepsze-letnie-gadzety-reklamowe-z-logo-na-eventy-plenerowe-%E2%80%93-20-propozycji-od-blue-collection-202 można sprawdzić jakiego rodzaju gadżety są szczególnie godne uwagi.
OdpowiedzUsuń