niedziela, 20 listopada 2011

Wiarygodny? Zombie Boy dla marki Vichy
















Kolejny cud Photoshopa? A może zdjęcie po lewej liczy sobie parę dobrych latek? Nic z tych rzeczy. Nieskazitelny wygląd Ricka Genesta, znanego bardziej pod pseudonimem Zombie Boy, to zasługa nowego korektora marki Vichy! Dziś o jednej z najbardziej wiarygodnych reklam ostatnich miesięcy.

Zombie Boy zrobił błyskawiczną karierę zaraz po tym, gdy w marcu 2010 roku założył swój profil na Facebooku. W krótkim czasie polubiło go ponad milion osób i zwrócił uwagę takich gwiazd jak Lady Gaga czy Nicola Formichetti'ego, dyrektora firmy MUGLER. Amerykanin rozpoczął z nią współpracę w styczniu 2011 roku, niedługo po tym wystąpił w teledysku Lady Gagi „Born this way” i stał się rozpoznawalny na całym świecie. Wszystko, dzięki tatuażom, które pokrywają praktycznie całe ciało Ricka tworząc nieco makabryczny obraz rozkładającego się ludzkiego ciała.
Ze strony marki Vichy, zatrudnienie Zombie Boy’a było dość ryzykownym posunięciem. Reklamy branży kosmetycznej kojarzą się przede wszystkim z młodymi, naturalnie wyglądającymi kobietami, słowami takimi jak delikatny, łagodny, subtelny, posiłkują się badaniami naukowymi. Zombie Boy ani nie jest kobietą, ani nie jest naturalny, ani nie ma nic wspólnego i z badaniami naukowymi. Nie wpasowuje się w znany schemat, Sekret sukcesu? Kobiety z reklam skarżą się na zaczerwienienia czy krostki, które i tak trzeba szukać z lupą. Zombie Boy pokazuje, że korektor poradzi sobie perfekcyjnie nawet z jego wielkimi, upiornymi tatuażami. A jeśli korektor jest w stanie pokryć takie tatuaże, to spokojnie poradzi sobie także z drobnymi niedoskonałościami skóry. Wiarygodność zdecydowanie wzrasta. 

Reklama rozpoczyna się pytaniem „How do you judge a book?” po czym na krzesło siada przeciętnie wyglądający chłopak. Ściąga T-Shirt, pokazując zadbane ciało i nieskazitelną skórę. Ani śladu tatuaży! Sięga po kosmetyk do demakijażu i dopiero po kilkukrotnym przetarciu na torsie możemy dostrzec wątłe zarysy tatuażu. Zombie Boy wzdycha, po czym hojnie nakłada kosmetyk do demakijażu na ręcznik i wyciera sobie całą twarz, odkrywając swoją tożsamość, swoje tatuaże w pełnej krasie. A więc nie dubler, nie photoshop, a korektor! Druga część reklamy pokazuje przygotowania wizażystów, proces pokrywania korektorem ciała Zombie Boy’a i tubkę korektora z podstawowymi informacjami o produkcie. Reklama kończy się napisem „Go beyond the cover”.
Jak informuje producent kosmetyku, produkt przeznaczony jest dla osób o drobnych i poważnych defektach skóry, występujących na całej powierzchni twarzy i ciała lub miejscowo. Absolutnie nikt nie wypadłby bardziej przekonująco niż Zombie Boy.
 
Reklamę na youtubie możecie obejrzeć pod tym adresem: http://www.youtube.com/watch?v=9mIBKifOOQQ Reklama zbiera na youtubie brawa i ogromną ilość pozytywnych komentarzy.  A jakie jest Wasze zdanie? Hit czy shit? :) Głosujcie! :)

1 komentarz:

  1. It iѕ not my fіrst tіmе to pay a visit this ωebsite, i am ѵisiting
    this site dailly and take plеаsаnt information frοm heгe eѵerуdаy.
    Also see my site > loans for bad credit

    OdpowiedzUsuń